Můj nákup
Čekejte prosím

Prázdný košík

Reklamace zboží

Vyskytla se během používání zboží nějaká závada?

Zboží zakoupené přes náš eshop nám můžete zaslat na reklamaci.

Airsoftové zbraně, jejich díly a příslušenství jsou často složitá mechanická a elektrická zařízení, které podléhají opotřebení a poruchy se logicky mohou objevit. Stejně tak se může závada vyskytnout i u jiného druhu zboží.

Naší snahou je tuto nepříjemnou záležitost co nejlépe a nejrychleji vyřešit. Odpovědnost za výrobní vady, pokud není uvedeno jinak, je 24 měsíců od data prodeje, v případě objednávky přes eshop, od data doručení zboží.

Řešení poruch airsoftových zbraní a příslušenství

Pro případ problému se zbraní nebo příslušenstvím jsme připravili přehled nejčastějších poruch a jejich řešení. Některé závady mohou být jednoduše řešitelné a není třeba je zasílat na reklamaci. Tento přehled Vám pomůže identifikovat závadu, a pokud je jednoduše odstranitelná, poradí, jak ji vyřešit doma nebo jak postupovat dále.

Přehled a řešení závad
 

Postup pro reklamaci zboží

1. Vyplňte

Vyplňte formulář níže a vytiskněte.

Je připravený pro co nejjednodušší a nejrychlejší zpracování reklamace.

Pokud nepoužijete tento formuláře, přiložte ke zboží průvodní dopis, který bude obsahovat kód zboží, číslo objednávky, kontaktní adresu, telefon a popis závady.

REKLAMACE ZBOŽÍ.PDFREKLAMACE ZBOŽÍ.PDF
2. Zabalte

Vyplněný formulář přiložte k reklamovanému zboží.

Zboží vložte nejlépe do originálního balení a zabalte do dalšího krycího obalu, např. papír, fólie, krabice apod.

Zabezpečte zboží tak, aby nedošlo k poškození během přepravy k nám - vyplňte krabici, aby se zboží uvnitř volně nepohybovalo.

3. Odešlete

Zboží můžete donést osobně do prodejny, nebo zaslat na adresu:

ArmaPro s.r.o.
Husova 1955, 53003 Pardubice

Zboží, prosíme, neposílejte na výdejní místa nebo na dobírku.