Reklamace zboží
Vyskytla se během používání zboží nějaká závada?
Zboží zakoupené přes náš eshop nám můžete zaslat na reklamaci.
Airsoftové zbraně, jejich díly a příslušenství jsou často složitá mechanická a elektrická zařízení, které podléhají opotřebení a poruchy se logicky mohou objevit. Stejně tak se může závada vyskytnout i u jiného druhu zboží.
Naší snahou je tuto nepříjemnou záležitost co nejlépe a nejrychleji vyřešit. Odpovědnost za výrobní vady, pokud není uvedeno jinak, je 24 měsíců od data prodeje, v případě objednávky přes eshop, od data doručení zboží.
Řešení poruch airsoftových zbraní a příslušenství
Pro případ problému se zbraní nebo příslušenstvím jsme připravili přehled nejčastějších poruch a jejich řešení. Některé závady mohou být jednoduše řešitelné a není třeba je zasílat na reklamaci. Tento přehled Vám pomůže identifikovat závadu, a pokud je jednoduše odstranitelná, poradí, jak ji vyřešit doma nebo jak postupovat dále.
Přehled a řešení závadPostup pro reklamaci zboží
Vyplňte formulář níže a vytiskněte.
Je připravený pro co nejjednodušší a nejrychlejší zpracování reklamace.
Pokud nepoužijete tento formuláře, přiložte ke zboží průvodní dopis, který bude obsahovat kód zboží, číslo objednávky, kontaktní adresu, telefon a popis závady.
Vyplněný formulář přiložte k reklamovanému zboží.
Zboží vložte nejlépe do originálního balení a zabalte do dalšího krycího obalu, např. papír, fólie, krabice apod.
Zabezpečte zboží tak, aby nedošlo k poškození během přepravy k nám - vyplňte krabici, aby se zboží uvnitř volně nepohybovalo.
Zboží můžete donést osobně do prodejny, nebo zaslat na adresu:
ArmaPro s.r.o.
Husova 1955, 53003 Pardubice
Zboží, prosíme, neposílejte na výdejní místa nebo na dobírku.