Obchodní podmínky AirsoftPro.cz

  • Provozovatel

    Provozovatelem a dodavatelem zboží je ArmaPro s.r.o, IČ: 02747758, DIČ: CZ02747758.

Firma je zapsána v obchodním rejstříku pod spisovou značkou C 33351 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové.

  • Uzavření kupní smlouvy

    Před nákupem se prosím ve vlastním zájmu podrobně seznamte s obchodními a záručními podmínkami.

    Všechny objednávky přijaté telefonicky, emailem, nebo prostřednictvím e-shopu jsou považovány za závazné. Podáním (odesláním) objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. V okamžiku odeslání objednávky vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím. Potvrzení této objednávky (kupní smlouvy) automaticky dostáváte na E-mail uvedený v objednávce.

    Místem dodání zboží je dodací adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

    Zboží spadající pod zákon o zbraních a střelivu č. 119/2002 Sb. (tedy střelné zbraně kategorie D), jsou prodejné pouze osobám starších 18ti let. Objednávky na toto zboží lze učinit pouze prostřednictvím e-shopu (nikoliv telefonicky či Emailem). Souhlasem s obchodními podmínkami potvrzujete, že jste osoba starší 18ti let. Při osobním převzetí v prodejně, nebo od přepravce, bez vyzvání předložte doklad totožnosti stvrzující tuto minimální věkovou hranici.

  • Jak nakupovat

    Pro nákup v našem e-shopu se můžete, ale nemusíte registrovat. Nicméně vytvořením účtu v AirsoftPro.cz budete moci nakupovat rychleji, získáte přehled o svých objednávkách a další informace.

    Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko "Vložit do košíku", čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

    Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko se symbolem dvou šipek, nebo stisknout Enter. V případě, že zboží není zboží skladem, nebo není skladem dostatečné množství, které požadujete, budete o tom informováni až po vložení zboží do košíku. Pokuste se tedy snížit počet kusů, nebo položku z košíku vyhoďte. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, přepište počet kusů na nulu a stiskněte tlačítko Přepočítat.

    Náš e-shop nabízí zboží, které je skutečně přítomno v našem skladu. Díky tomu můžeme vaši objednávku odeslat velmi rychle. Zboží, které je momentálně vyprodané nelze vložit do košíku. Tlačítko "koupit" je neaktivní. Pokud máte o takové zboží zájem, můžete na stránce produktu zažádat o upozornění na naskladnění.

    Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, doplňte informace o dopravě a způsobu platb níže. Dále pak kontaktní, popř. dodací adresu. Před potvrzením objednávky je třeba udělit souhlas s těmito obchodními podmínkami. V případě, že je vše v pořádku, kliknutím na tlačítko Potvrdit objednávku bude závazná objednávka odeslána do naší databáze. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

    Přijaté objednávky jsou zpravidla odesílány následující pracovní den. Dodavatel (viz provozovatel) si vyhrazuje právo na prodloužení této lhůty v případě, že zboží není momentálně skladem, nebo se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. V tom případě bude zákazník neprodleně informován e-mailem, nebo telefonicky.

  • Storno objednávky kupujícím

    Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu shop@airsoftpro.cz, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Popřípadě využijte kontaktní formulář v kontaktech eshopu. Pokud kupující stornuje objednávku později a prodávající ji ještě neodeslal (a storno potvrdil), zavazuje se prodejce tuto objednávku stornovat. Odeslané objednávky již nelze stornovat a dle uzavřené smlouvy by měla být zákazníkem převzata, nebo uhrazeno dlužné poštovné a balné. Pokud již zákazník za objednávku zaplatil (například předem převodem, platební kartou, apod.) bude mu tato částka vrácena do 10ti dní od storna objednávky.

  • Storno objednávky prodávajícím

    Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží již nevyrábí , nedodává, není skladem, byla zjištěna při balení zásilky jeho vada, nebo byla chybně uvedena prodejní cena. O stornu objednávky a jeho důvodu bude zákazník včas informován.

  • Platební podmínky

    pro zákazníky z ČR

    • Zboží může být zasláno na dobírku. Je zaplaceno při převzetí na Poště (nebo řidiče ČP) nebo kurýrní službou. Poplatek za poštovné se pohybuje od 99,- do 140,- Kč. Záleží na druhu zásilky.
    • Platba platební kartou (VISA, Master Card) a prostřednictvím služby PayPal. Za zboží je zaplaceno ihned po objednávce a poté zasláno. Poplatek za poštovné a balné se vzhledem k procentuelní provizi PayPalu odvíjí od velikosti objednávky. Je přesně spočítán před konečným potvrzením objednávky.
    • Zboží je možno odebrat osobně v Pardubicích v naší prodejně.
    • Platbou předem na účet. Při objednávce obdržíte bankovní údaje, kam převedete peníze. Po obdržení platby zašleme zboží na Vámi uvedenou adresu.

     

    pro zákazníky ze Slovenska

    • Zboží může být zasláno na dobírku. Zasíláme výhradně přepravní službou GEIS. Za zboží je zaplaceno přepravci v Eurech. Poplatek za převod Kč-EUR není účtován. Platíte přesně hodnotu vaší dokončené objednávky. Pro zákazníky ze zahraničí platí na tomto e-shopu cena v Eurech. Poplatek za poštovné a balné je závislý na hmotnosti zboží a je spočítán před konečným potvrzením objednávky
    • Platba platební kartou (VISA, Master Card) a prostřednictvím služby PayPal. Za zboží je zaplaceno ihned po objednávce a poté zasláno přepravní službou GEIS. Poplatek za poštovné a balné se vzhledem k procentuelní provizi PayPalu odvíjí od velikosti objednávky. Je přesně spočítán před konečným potvrzením objednávky.
    • Platbou předem na účet. Při objednávce obdržíte bankovní údaje, kam převedete peníze. Kopie rovněž přijde na váš email. Máme účet ve Slovenské FIO bance a neplatíte žádné poplatky za mezinárodní převod. Po obdržení platby zašleme zboží na Vámi uvedenou adresu.

     

    Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné - provozovatel obchodu je plátcem DPH.

  • Reklamace

    Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

  • Odstoupení od kupní smlouvy

    Zboží, které bylo zakoupeno pomocí prostředků vzdálené komunikace, je možné vrátit ve 14-denní lhůtě. V této lhůtě je možné zboží vrátit osobně nebo jej zaslat na adresu naší firmy. Zboží musí být nepoškozené, s kompletním příslušenstvím a velmi doporučujeme vracet zboží v původním obalu. Zboží zakoupené osobním odběrem v prodejně nelze vrátit. Zboží objednané přes eshop, ale vyzvednuté osobně v prodejně lze vrátit ve výše uvedené zákonné lhůtě. V případě, že bude na zaslaném zboží či obalu zjištěno jakékoliv poškození, nebo opotřebení, může být vracená kupní cena ponížena o skutečně vynaložené náklady na uvedení výrobku do původního stavu.

    Zboží lze vrátit buď osobně, tedy donést jej do naší prodejny na adrese Jana Zajíce 982, Pardubice. Ideálně přiložte číslo účtu na který máme po kontrole zaslat peníze.

    Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím.

    V případě posílání poštou, zasílejte na adresu naší firmy (ArmaPro s.r.o, Jana Zajíce 982, 530 12 Pardubice). Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a přiložte průvodní dopis o odstoupení smlouvy v zákonné lhůtě. V dopise prosím uveďte Vaši kontaktní adresu, telefonní číslo a číslo bankovního účtu, na který si přejete poukázat vrácené peníze. Jestliže zboží splňuje podmínky pro vrácení v zákonné lhůtě, budou Vám bezodkladně vráceny peníze na účet. Nejdéle do 14ti dní. Pokud vracíte všechno zboží ze zásilky, vracíme dle směrnic EU i poštovné. Pokud vracíte jen část zboží ze zásilky, poštovné a balné se nevrací. Poštovní výlohy na zaslání zboží k nám jdou na vrub zákazníka jako odesílatele. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku - taková zásilka nebude přijata. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

  • Dodatky či odchylky v objednávce

    Prodávající neakceptuje jakékoliv dodatky či odchylky v objednávce vyjma požadavku na zaslání na jinou adresu či jiného telefonického kontaktu. Všechny nestandardní požadavky musí být předem projednány a písemně odsouhlaseny prodejcem.

  • Ochrana osobních údajů

    S osobními údaji nakládáme v souladu s obecným nařízením na ochranu osobních údajů dle směrnice 95/46/ES. Celé znění podmínek naleznete zde.

  • Výhrada technických údajů

    Technické údaje zde uvedené vycházejí z podkladů výrobců a mají čistě orientační charakter. Výrobce či dovozce si vyhrazují právo na případné odchylky.

  • Závěrečná ustanovení

    Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

    Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu provozovatele, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou ( kupní smlouvou) je kupující neodvolatelně vázán.

  • Reklamační řád

    Kontrola zboží při převzetí od přepravce - Reklamace poškozené zásilky

    Kupující je povinen před převzetím zásilky od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

    Postup u dodávky přepravní službou GEIS

    Poškozenou zásilku je ideální řešit již z řidičem přepravní služby GEIS. Tedy sepsat reklamační protokol škodní události, zásilku odmítnout a emailem nás informovat o problému. Jestliže zjistíte mechanické poškození obsahu zásilky až po převzetí, kontaktujte nás na emailu shop@airsoftpro.cz. Zboží vám vyměníme a reklamaci si již budeme řešit sami s firmou GEIS.

    Postup u dodávky Českou poštou

    Jestliže zjistíte mechanické poškození zásilky až po převzetí, můžete nejpozději následující pracovní den uplatnit reklamaci na Vaší dodací poště. Vezměte s sebou kompletní zásilku (obal i obsah s fakturou). Reklamaci zásilky nám poté oznamte e-mailem na adresu shop@airsoftpro.cz. K e-mailu přiložte naskenovaný reklamační protokol České pošty a uveďte informace o poškození a kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.

  • Reklamace nekompletní zásilky

    Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte nám prosím možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením reklamace. Zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu shop@airsoftpro.cz a uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.

  • Kontrola zboží - jakost při převzetí

    Kupující je povinen zkontrolovat bez zbytečného odkladu jakost dodaného zboží. Můžete tak odhalit zjevné vady (Zjevné vady jsou takové, které mohly být zjištěny při obvyklé prohlídce zboží, pokud byla zachována běžná (obvyklá) pozornost.) Například či nechybí zásobník, není něco ulomené..apod. V případě takové zjištěné vady po převzetí může zákazník žádat o výměnu, opravu, nebo slevu z kupní ceny. Na výměnu má zákazník nárok, pokud nejde o nepřiměřený požadavek (např. závadu nelze odstranit nějakým jednoduchým úkonem, jakým je například utažení šroubku). Je nezbytné informovat prodejce o těchto vadách do tří dnů od převzetí zboží.

  • Záruční podmínky (Odpovědnost za vady výrobku)

    Záruční podmínky jsou definovány v návodu k použití a záručním listu zboží. Není-li vzhledem ke své povaze vybaveno zboží zvláštním návodem k použití a záručním listem platí pro něj záruční podmínky definované na daňovém dokladu - faktuře. U zboží spotřebního charakteru zaniká záruka jeho použitím (kuličky, plyn…). Není-li uvedeno jinak, je záruční doba 2 roky od data prodeje. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady zboží a nevztahuje se na jeho životnost ani provozní opotřebení.

  • Reklamace zboží

    Airsoftové zbraně, jejich díly a příslušenství jsou složitá mechanická a elektrická zařízení většinou pocházející z Číny. Podléhají opotřebení a poruchy se logicky mohou objevit. Naší snahou je tuto nepříjemnou záležitost co nejlépe vyřešit a urychlit. Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je na všechno zboží 24 měsíců od data prodeje. Pokud se domníváte, že zboží není v pořádku a chcete jej reklamovat, postupujte dle následujících instrukcí.

    V případě že požadujete reklamaci na námi dodaný produkt, nejprve nás kontaktujte a problém popište. (Email shop@airsoftpro.cz). Mnohdy lze problémy vyřešit technickou radou.

    Zboží můžete předat osobně v prodejně, nebo zaslat poštou. Adresa: ArmaPro s.r.o, Jana Zajíce 982, 530 12 Pardubice. Ke zboží připojte záruční list, nebo originál faktury či pokladního dokladu. Při zasílání poštou také průvodní dopis s popisem problému a kompletní adresu, kam má být zboží po opravě zasláno. Zboží zasílejte v dobře zabezpečeném obalu (nejlépe v originálním) aby se předešlo poškození při přepravě. Doporučujeme zásilku pojistit pro případ ztráty.

  • Reklamační řízení

    Po přijetí zboží do reklamačního řízení bude posouzena oprávněnost reklamace. Tedy zda zákazník zboží používal v souladu s návodem k použití a nejedná-li se o provozní opotřebení (opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním). Doba na vyřízení reklamace včetně odstranění vady je max. 30 dnů.

    Je-li reklamace uznána jako jako vada výrobku v záruční době, bude posouzeno , zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy. Toto určuje servis prodejce. V případě rozporu se zákazníkem pak soud, nebo ADR (mimosoudním řešení spotřebitelských sporů)

    • Podstatné porušení kupní smlouvy je například když dodané zboží zcela neodpovídá nabízenému v katalogu, či postrádá jeho zásadní funkci. Nebo například neopravitelná vada výrobku.

    • Nepodstatné porušení kupní smlouvy je například chybějící část zboží, opravitelná výrobní vada, nebo běžná porucha výrobku. U nepodstatného porušení smlouvy je možné žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit od smlouvy lze pouze v případech, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě 30ti dní, nebo se u výrobku uznaná vada vyskytne opakovaně. Obvyklá praxe je tři stejné uznané vady výrobku.

    Záruční opravy jsou prováděny zdarma, včetně dílů. Mimo-záruční opravy či úpravy hradí po předchozí domluvě zákazník. A to jak díly, tak i servisní úkony s poštovným zpět k zákazníkovi. Reklamační řízení, se řídí platnými zákony.

    Pokud dojde k výměně zboží během záruční doby, pokračuje původní dvouletá záruční doba. Nikoliv opět nově 24 měsíců.

    V případě, že zákazník nevyzvedne reklamované zboží (vyřízená reklamace) do 30 dnů od oznámení vyřízení reklamace, zašle mu Provozovatel písemnou připomínku o ukončení reklamace a možnostech vyzvednutí. Pokud zákazník i přesto nevyzvedne reklamované zboží do 6-ti měsíců od oznámení vyřízení reklamace, stává se reklamované zboží vlastnictvím Provozovatele. Provozovatel může poté prodejem reklamovaného a nevyzvednutého zboží pokrýt své náklady na uložení a příp. náklady na opravu v případě mimozáruční opravy.

  • Další práva a povinosti smluvních stran

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná ADR (mimosoudním řešení spotřebitelských sporů) Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz ,

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve     vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

  • Elektronická evidence tržeb (EET)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.